Hvad er en Konjac Sponges så?


Som altid når jeg skal på apoteket, går jeg så jeg er der kort tid efter de har åbnet, så slipper jeg normalt for at der er en masse mennesker som stå i kø, og mit besøg på apoteket går mere smertefrit. I dag var der så 2 før mig, så mens jeg ventede på at mit nummer kom op, faldt jeg over en lille folder om The Konjac Sponge, jeg tog en med hjem for at læse hvad det var for noget.

Hvad er en Konjac Sponges så?

Konjac Sponge – er en serie 100 % naturlige og miljøvenlige rensesvampe, der giver dig både en behagelig og effektiv måde at rense huden på. Du kan bruge dem alene eller sammen med et renseprodukt, og de er de blødeste og mest skånsomme på markedet.

Du vil opleve

At din hud får en sundere glød og færre urenheder, da svampene både renser og eks folierer huden.
At blodgennemstrømningen bliver stimuleret og øger væksten af nye hudceller
At din hud føles friskere og mere velplejet – uden at være tør.

Konjac Sponge – svampene er udviklet af Konjac planten, en asiatisk kartoffelplante, der er blevet brugt i skønhedsbehandlinger i mere end hundrede år i Japan, da den har vist sig at være perfekt til sart hud.

Rensesvampene er helt biologisk nedbrydelige og lavet af sundt plantemateriale uden farve – og tilsætningsstoffer.
Amorphophallus Konjac planten er alkalisk og fyldt med gode indholdsstoffer, herunder:
Proteiner, Kulhydrater, jern, fosfor, kobber, zink, folinsyre, vitaminerne A-E-D-B1-B2-B6-B12 og C

Konjac Sponges findes i flere varianter

100 % pure natural konjac – ideal til hele familien og alle hudtyper
French Red Clay – perfekt til sensitive eller moden hud
French Pink Clay – ideelle ansigtssvamp til tør hud
French Green Clay – til normal, fedtet og kombineret hud
Bamboo Charcoal – perfekt til huden, som har tendens til at være fedtet, uren og med acne.
Pure Baby Sponge – den absolut reneste og blødeste svamp.

Det lyder jo rigtig godt, så jeg har besluttet mig for at lade min teenager være forsøgsperson og har nu indkøbt en Konjac Sponge – Bamboo Charcoal til summen 99 kroner og så må vi se om den har en effektiv virkning.

 

Amorphophallus konjac

Amorphophallus konjac

Skriv et svar

