Ja jeg har min unikhed!!


Suk hvor jeg dog er træt af at skal fortæller hvem jeg er igen og igen, ligesom jeg er træt af personer, der har dannet sig et ”billede” af mig som person, ud fra hvad andre har skrevet på diverse papirer.

Nogen gange føler jeg godt nok at alt som kommer ud af min mund, bliver misforstået og tolket til ukendelighed, det er som om hvis jeg siger en tomat er rød, så bliver det forstået og tolket som om jeg siger at en tomat er blå.

Og så er det, det sker, mit unikhed træder til og jeg mister overblikket og bliver gal, hvilket selvfølgelig er det et problem og rigtig mange gange rigtigt uhensigtsmæssigt. Men jeg prøver at ligge låg på, men når folk taler til mig som om jeg er ubegavet og et barn, så forsvinder min tålmodighed som dug for solen.

Det er så frustrerende og nedværdigende at blive talt til som om at ens hjerne er en skål udkogt havregrød.

Ja jeg har min unikhed, men det betyder ikke at jeg ikke kan forstå hvad der bliver fortalt, eller jeg ikke er i stand til at læse mine breve, holde styr på min økonomi, eller for den sags skyld opdrage mine børn.

7 trillion nerves

tak fordi du læste med – Rumpenissen

Skriv et svar

