Snedækket grankogle lysglas.


grankogle julesneglas

December er helt klar en hygge måned, og da jeg var på udkig efter nye input, faldt jeg over forskellige måder at pynte gammelt syltetøjsglas på, og tænkte jeg ville dele mine fund med jer, måske kan i bruge de ideer som jeg har fundet rundt omkring på internettet til at sprede december hygge.

Snedækket grankogle lysglas, ser skønne ud på en mørkegrøn dug, og er ikke særlig svære at lave.

Det skal du bruge:

Glaskrukke
2 grankogler
Blonde
Sejlgarn og / eller rød/hvid bomuldsgarn
Lim pistol
Kunstig sne
Salt
Stearinlys / fyrfadslys

Hvad du gør:

Vask og tør krukkerne.
Lim blonden omkring kanten af ​​krukken.
Bind sejlgarn omkring kanten af ​​krukken.
Sæt grankoglerne fast med lim pistolen.
Dekorer grankogler og toppen af ​​krukken med den kunstige sne
Hæld salt i krukken og indsæt stearinlys.

og glæd dig over dit smukke bordpynt.

3 thoughts on “Snedækket grankogle lysglas.

Skriv et svar

