Så er der julet lidt


lanterne

Jeg har fået pyntet min lanterne, normalt har jeg et stort stearinlys tændt i den hele december måned og jeg har den stående ved min hoveddør, men i år har jeg valgt at fylde den med kristtjørn, julekugler og en batteridrevet lyskæde, synes jeg ville prøve noget nyt.

Og så har jeg fået gjort kalenderlyset klart til den 1. december, der er ikke noget ud smart i, jeg har valgt kun at bruge gran, kristjørn og lidt fra thujaen i haven, og så er den lavet i en urtepotte med en julemand på, overvejer at sætte en enkel lille nisse, når kassen med nisser er blevet fundet frem sammen med den øvrige julepynt.

kalenderlys

One thought on “Så er der julet lidt

  1. Pingback: 3. december – Julelys | Rumpenissen

Skriv et svar

