8. december – Skal vi flette vores julestjerner sammen?


julestjerner

Du er sikkert allerede begyndt at flette dine julestjerner, bare af den simple grund at det er julehygge, når det er bedst.

Jeg har et lille kunstigt juletræ, som jeg pynter og jeg bestemte mig for at fletter lidt julestjerner til mit lille juletræ, de små julestjerner er flettet ganske som du fletter dem i normal størrelse.

Jeg har brugt gavebånd til at lave de små julestjerner af, jeg brugte alt det hvide gavebånd, derfor er det guld og en del tykkere gavebåndet som kan ses på billedet (det er en 1 krone som er på billedet).

mini juletræ

Mini juletræet pyntet

Du kan flette julestjernerne i den størrelse du har lyst til, du skal bare tænke over hvor tyk og hvor lange strimlerne skal være for at få den smukkeste julestjerne.

One thought on “8. december – Skal vi flette vores julestjerner sammen?

  1. Pingback: Mindeværdige juletraditioner mange år fremover. | Rumpenissen

Skriv et svar

