Sommerblomsterne på altanen har for længst sagt farvel


chokoladeblomst

chokoladeblomst

Sommerblomsterne på altanen har for længst sagt farvel, men jeg tænkte at jeg lige ville dele et par billeder af sommerblomsterne som var gæst på min altan.

pil og blomster i krukkeblomster bord blomster på altan

Det er et lille piletræ og fredløse som vokser i den store grå krukke, fredløse kommer igen år efter år, og billede viser slet ikke hvor stor og flot den nåde at blive i løbet af sommeren.

På bordet står det er en blanding af blomster i forskellige urtepotter, chokoladeblomsten, spanske margueritter, og en aflægger fra en grøn plante som jeg har fået fra Færøerne.

Jeg kan slet ikke huske hvad de blomster som er på det sidste billede hedder, hvis du kender navnet vil jeg blive glad.

tallerkensmækkereærteblomstærteblomst2

Tallerkensmækkere og ærteblomster, har blomstret lystigt på min altan hele sommeren til stor glæde når jeg har nydt en kop kaffe der ude.

Skriv et svar

