17. december – Udstil dine julekort ideer


 julekortetræ

Et julekortetræ – læse mere her

Jeg elsker at få julekort, og normalt har jeg dem til at ligge – stå på min spisebord, i stuen så man kan se de skønne julemotiver, som pryder julekortene, men jeg tror at jeg vil lave om på det til næste jule, så jeg har fundet de ideer som jeg synes bedst om, og her kan du se dem.

Til denne skønne ide, er der brugt vaser, Oasis blomsterskum og sølvgafler, og så er der pyntet med sløjfer. Læs mere her

Her er en krans til dine julekort, den er lavet af bånd, tøjklemmer og en træring, og den kan bruges til at pynte en dør eller væg med, jeg synes det er en skøn ide. Læs mere her

Her bliver julekortene udstillet på køkkenlågerne, og løsningen er simpel, det er bundet et bånd omkring skabslågen, og julekortene bliver holdt på plads med tøjklemmer. Læs mere her

Jeg elsker denne her udstilling, og jeg tror helt klart at det bliver den som vil blive brugt her hos mig næste år, altså hvis jeg får nogle julekort. Det er bånd,som er limet sammen og pyntet, hvor efter de er monteret på en dør. Læs mere her

Denne her ide, går ganske simpel ud på at hænge et smukt bånd op i gardinet, og julekortene bliver holdt på plads med tøjklemmer. Læs mere her

Jeg er vild med denne her ide også, men den kræver mere plads end Julekorts udstillingen på en dør, men hvis man har pladsen, ja så synes jeg den er skøn. Læs mere her

Jeg vil rigtig gerne hører hvordan du udstiller dine julekort, jeg synes det er spændende at hører om andres traditioner, så lad mig hører.

Glædelig jul fra Rumpenissen

Skriv et svar

