18. december – Julehuskelisten


julenshuskeliste

December er en måned hvor vi skal huske en helt masse, jeg skriver mig en julehuskeliste, så jeg ikke farer rundt og stresser over alle de millioner (millioner tages med et gram salt) af ting som jeg skal huske.

Min Julehuskeliste, indeholder alle de ting som jeg synes er vigtige at nå i løbet af julemåneden.

  • Finde, de helt rigtige julekort, til familie og venner.
    Finde billede eller få billedet taget, hvis det er årets julekort.
    Liste til indkøb hvis julekortene skal være hjemmelavet.
  • Købe julegaver og spise æbleskriver
  • Finde de små pakker til julens pakkekalender.
  • Hænge julesokken eller pakkekalender op.
  • Købe kalenderlys
  • Krans eller pynt til fordøren
  • Sætte julelyset op i haven, ved fordøren
  • Skrive brev til julemanden
  • Tage ud og fælde juletræet som familie
  • Skrive indkøbsliste til julemiddagen
  • Bage julesmåkager
  • Lav konfekt
  • Skrive julekort
  • Sende julekort og julegaver, i god tid
  • Se julefilm sammen i sofaen
  • Pakke julegaver ind
  • Læs en julehistorie
  • Småkager og mælk til julemanden og en gulerod til Rudolph
  • Huske at skrive i juledagbogen
  • Og have en rigtig glædelig jul.

Glædelig jul fra Rumpenissen

Skriv et svar

